11 gru 2013

Domowo....
Udało mi się wyrwać z pracy na 3 dni urlopu. Mam jeszcze ponad 30 dni nie wykorzystanego, a zima jest spokojniejszym okresem w mojej firmie, więc biorę po kilka dni w miesiącu i odpoczywam:)
Wczoraj po leniwym śniadanku piekłam świąteczne ciasteczka, a po południu wędrowałam po sklepach w poszukiwaniu gwiazdkowych prezentów. Dzisiaj szyłam serduszka, którymi obdarowuję bliższych znajomych, a jutro mam zamiar czytać zaległą prasę, gotować jakieś smakołyki i spacerować. W piątek muszę być w pracy, a potem znowu wolny weekend:)
Uwielbiam takie siedzenie w domu:)











Czekając na święta i śnieg - pozdrawiam:)


10 komentarzy:

  1. Pomysł z serduszkami jest ok.moze i ja bym cos poszyła w tym guście, i pierniczki musze upiec, ale to może w weekend;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite sposoby na spędzanie czasu wolnego. Życzę go jak najwięcej:-) Przed świętami można wszak łatwo zwariować....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jeszcze tydzień i będę miała tydzień wolnego czasu!! :) Już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  3. pyszne ciasteczka, ja dopiero dzisiaj bede piekla,
    sliczne serducha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciastka będą u mnie w czwartek:) Jutro dalszy ciąg dekoracji. Twoje serduszka są piękne, a ten anoiłek, to po prostu bajka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego odpoczynku, pysznych smakołyków i trafionych prezentów;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia !

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasteczka wyglądają niezwykle apetycznie :) Pozdrawiam noworocznie - M.

    OdpowiedzUsuń