2 mar 2014

Mglisty poranek
Wracam po długiej nieobecności spowodowanej pracą.
Cieszę się z powrotu, tęskniłam już za wieczornym surfowaniem po blogach, wymyślaniem jak wprowadzić u siebie zaczerpnięte z nich inspiracje....
Wracam fotografiami z dzisiejszego porannego spaceru. Wiosna przychodzi powoli, jakby lękliwie, na razie zapachem mokrej ziemi, próbami ptasich treli o poranku i wieczorem, mglistymi (jak ten dzisiejszy) porankami. Ale nadejdzie . Więc jak na obietnicę przyjemności  - czekam.



 













6 komentarzy:

  1. Ostatnio troszkę szaro zrobiło się na dworze.. I ja z utęsknieniem czekam na słoneczną wiosnę. Chętnie zamieniłabym już gruby płaszcz na cieniutką wiosenną kurteczkę ;)

    Pozdrawiam ciepło,
    Piwonia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Oj ja też:) Mam dość zimowych ciuchów:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio dużo podróżowałam po Polsce i mgły strasznie dały mi się we znaki. Niestety początek wiosny taki właśnie jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia ale ja osobiscie nie lubie mgly ;)


    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice blog dear =) I am your new follower , check out my blog I hope u can follow back =)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń